O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

środa, 16 kwietnia 2008

imprezka u Filipka

Ale się działo. Były dziewczyny w rajtuzach i w całkiem fajnych body. Mnóstwo ludzi i dwóch kolegów. Jeden trochę większy niż ja a drugi taki całkiem mały. Jego mama trzymała go na rękach i nie mogłem mu pokazać moich zabawek. Słyszałem, że dziewczynki bawią się tym samym co chłopcy, ale potem bzikują i lubią tylko ubierać lalki w różowe ubranka. Dostałem fajne dwie zabawki w które stuka się młotkiem i one robią fajne rzeczy. Zauważyłem też, że nie tylko te zabawki robią fajne rzeczy jak się stuknie młotkiem. Urządzenie co uruchamia Teletubisie jak w nie uderzę to śmiesznie buczy. Ale za to wtedy tata buczy mniej śmiesznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz