O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

czwartek, 3 kwietnia 2008

ważny dzień - I urodziny!

Już rok jak jestem z Wami. Podobno czas szybko biegnie, szybciej niż ja a nawet Afia. Dzisiaj mam swoje pierwsze urodziny. Fajnie jest już być starszakiem, niestety muszę poczekać na imprezę do następnej soboty. Ale to dobrze, goście mają więcej czasu na wybranie prezentów dla mnie. Mam nadzieję, że tata też coś dostanie. W końcu jakiś swój udział w tym miał. Mimo, że cały czas mówi coś o badaniach DNA. ale to chyba z jego chęcią zrobienia kariery naukowca. Teraz mam mały katar, więc piszę trochę przez nos :) Buziaki dla wszystkich co wytrzymali ze mną pierwszy rok i mam nadzieję, że wytrzymacie więcej.





Komentarz pochodzi od Tadeusz -dziadek, 09.04.2008 03:06:56:
kochany Filipku musisz uzbroić się w cierpliwość prezenty as w drodze, płyną a gdy dopłyną ucieszysz familje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz