O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

środa, 30 czerwca 2010

Rabka po raz drugi

ponieważ tato nie był w Rabce babcia zorganizowała wyjazd do Rabki dla chętnych
byłem ja z tatą, babcia z dziadkiem, Marcin z Majką
odwiedziliśmy te same miejsca co przed rokiem czyli Chabówkę, Rabkoland
no i pojechalismy do Zakopanego pociagiem.
 A w Zakopcu wjechaliśmy taka specjalna kolejką na wielką górę - Gubałówkę po czym zjadłem frytki, gofra i co tam jeszcze i zjechaliśmy na dół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz