O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

wtorek, 3 kwietnia 2007

ale już jestem z Wami:)

Jak już wiecie nazywam się FILIP KRYM.

Urodziłem się we WROCŁAWIU na Brochowie
dnia 3 kwietnia 2007r. o godzinie 15.00.
Tak więc jestem spod znaku BARANA
Jak się już urodziłem to ważyłem 4600g i miałem 58 cm, więc wszystkie dzieci na oddziale się mnie bały, hihi:)
Dostałem też 9 punktów w skali APGAR bo byłem lekko fioletowy



Na imię mam FILIP i święto mojego imienia wypada zawsze dnia 13 września
 - wtedy przyjmuję prezenty!!!

Moja mama ma na imię Kasia a tato Tomek, mamy jeszcze pieska Afię:)

A teraz sobie pooglądajcie fotki ze mną w roli głównej:

17 tydzień USG 4D


taki byłem jeszcze w brzuszku u mamy:) 30 tydz. USG 4D
 
 
to ja !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz