O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

sobota, 22 stycznia 2011

dzień babci i dziadka

Dziadku dziadku czy to ty?
Coś na twojej głowie lśni.
to korona!
Słowo daje
przecież znam korony z bajek
Czy to fotel?
Ależ skąd
To nie fotel tylko tron.
I w ogóle
i w szczególe
Jesteś dziadku dzisiaj królem!
Pytasz co to za zagadka?
To po prostu święto dziadka!!!

tak Filipek dzisiaj zaczął występ w przedszkolu :)
mojej babci Oli i dziadkowi Andrzejowi i Tadeuszowi
wszystkiego najlepszego
życzy Filipek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz