O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

piątek, 12 października 2007

pierwszy dzień mojej strony


Dzisiaj trochę krótko, bo czekamy na gości. Przyjedzie moja kuzynka Maja z rodzicami i będą tu spali. Przyjedzie tez tato chrzestny Mai i jego żona też. Oni także będą spać u nas. Tato już poszedł po najtwardszy materac do piwnicy. Idę się przyszykować na odwiedziny, umyję ręce i zęba, już mam jednego!
Komentarz pochodzi od dziadek -Tadeusz, 24.11.2007 22:54:02:
Jesteś bardzo kochany Filipku
Komentarz pochodzi od Iga, 13.10.2007 08:31:36:
Tata jak zwykle dba o swoich gości na swój sposób Pamiętaj pomagaj tacie!
Komentarz pochodzi od Ola, 12.10.2007 17:50:32:
No to masz bardzo dużo wrażeń na wieczór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz