O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

środa, 16 stycznia 2008

kroczki

Ponieważ mam coraz więcej włosków na głowie, lubię bawić się zabawkami tak jak Afia, to muszę nauczyć się chodzić na dwóch nóżkach. Ostatnio tata chciał mi dać jedzenie z puszki, podobno się pomylił. Dlatego żeby odróżnić Filipka od Afii, zaczynam chodzić jak Darwin. Nie wiem kto to był, ale chyba też mu dawali jedzenie z puszki w misce to się zdenerwował i stanął na nogi. Nie biegam jeszcze jak tata, ale niewiele mi brakuje. Zresztą jak wrócił ostatnio ze spotkania klasowego to chyba dłużej ustałem na nogach. Jutro będę trenował dalej. Stojąc mogę więcej.

tu próby w łóżeczku:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz