O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

niedziela, 6 stycznia 2008

madera

moja mama wyjechała na Maderę. Nie wiem gdzie to jest, ale podobno jest tam ciepło i przyjemnie. Szkoda, że nie zabrała mnie, tata może zostać, on nie lubi upałów. Żeby mi nie było smutno, to przyjechała ciocia Kinia i maja z wujkiem Marcinem. Ja bawiłem się z Mają a tato z wujkiem pojechali do kina. Potem poszliśmy spać. Ja do swojego łóżeczka, ciocia z Mają w pokoju gościnnym zrobili fortecę z dwóch sof, a tata poszedł z wujkiem do sypialni. nie ma to jak rodzina, zawsze wesprze na duchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz