O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

niedziela, 14 października 2007

byłem na basenie!

Pojechaliśmy z ciocią Madzią na basen. W samochodzie zasnąłem, tak mi się fajnie spało, że kiedy znalazłem się w wodzie to trochę płakałem. Nawet kółko do pływania nie bardzo mi się podobało. Dopiero później poszliśmy z mamą do takiego bulgocącego baseniku i tam mi się spodobało. Woda bulgotała i wielkie bąble atakowały mój brzuch i było fajnie. Ale wszystko co wesołe musi się skończyć i wróciliśmy do domu.

Komentarz pochodzi od dziadek-tadeusz, 24.11.2007 23:01:05:
Kochanie nie martw się Twój tatuś tez popłakiwał gdy pierwszy raz był w morzu.To mija ;- )                                                                                                                                                                               Komentarz pochodzi od Babcia Ola, 16.10.2007 21:16:29:
Zazdroszczę ci tego basenu,ale tym razem jakiś płaczliwy byłeś? Podoba Ci sie kółeczko do pływania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz