O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

środa, 17 października 2007

wizyta

Dzisiaj przyjechała moja siostra Iga. Specjalnie wcześniej napiłem się soczku z marchewki, myślałem, że mi się odbije i ją troskę pobrudzę. Niestety odbiło mi się na tacie. A ponieważ na tacie mi się najczęściej odbija to nie było to takie śmieszne. Widziałem też, jak sąsiad podpalił liście, zrobiło się biało na ogrodzie a sąsiad zrobił się czerwony i kasłał. Pan Józef jest bardzo fajny, ma białe włosy i go lubię, wiatr też go lubi bo cały czas wiał dymem z ogniska w jego stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz