O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

czwartek, 18 października 2007

wujek Zaza

Dzisiaj było fajnie, bawiłem się takimi guzikami jakie tata ma w komputerze. Bawiłem się nimi bardzo długo, tata mówił, że całe trzy minuty. Potem chciałem napić się wody z miski Afii ale jak do niej doszedłem to tata położył ją bardzo wysoko. Chyba chcą zasuszyć Afika. Muszę zadzwonić na policję, ale telefon od wujka Marcina nie działa. A jest taki ładny, czerwony, telefon. Potem przyjechał wujek Zaza. Ma włosy mojego koloru i niewiele więcej. Próbowałem mu je wyrwać, ale jest do nich chyba przywiązany. Potem ktoś zadzwonił, i wujek Zaza zrobił się czerwony i powiedział, ze nie jedzie i się nie ugnie bo jest twardy. Po trzech minutach pojechał. To chyba dużo te trzy minuty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz