O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

sobota, 20 października 2007

delfinek

Afia ma delfinka i ja też. Ale nie wiem czemu, ale delfinek Afii jest fajniejszy. Zresztą, mój jest tylko w wanience, a Afii jest wszędzie.
Ma fajne płetwy, które dobrze jest sobie pogryźć i ma fajny pyszczek. Jeden pan w telewizji też ma taki pyszczek delfina ale on nie jest fajny. Tata jak widzi, że gryzę delfinka Afii to go odrzuca bardzo daleko, ale Afia zaraz go przynosi. Musze w najbliższym czasie sprawdzić komu szybciej się znudzi, tacie rzucanie czy przynoszenie Afii. W najbliższym czasie muszę poznać Pana Pora i Łosia. Skoro Afia ich lubi to i ja polubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz