O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

środa, 31 października 2007

urodziny Igi

Dzisiaj był ważny dzień. moja siostra ma urodziny, chyba osiemnaste. Zrobiłem nawet z klocków cyferki, ale tata powiedział, że to 47 i Iga nie będzie zadowolona. Pojechaliśmy do niej i było fajnie, bawiłem się z takim śmiesznym psem, nie był biały jak Afia i przypominał trochę głowę wujka Marcina. Potem przyszła babcia Igi, fajna jest i też jest jak moja babcia nauczycielką, więc rzygnąłem na sukienkę żeby tradycji stało się zadość. Potem była mama Igi i dała mi jeść, tata nie chciał pozwolić ale ten śmieszny pies uwiesił mu się na gardle, śmiesznie tato wyglądał z głową Marcina na szyi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz