O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

poniedziałek, 12 listopada 2007

babcioszkole

Szkoda mi trochę babci. Dlatego staram się być grzeczny. Tato trochę ma mi za złe, że jak jestem z nim, to nie śpię i ciągle rozrabiam, ale tak to już jest. Babcia nie wygląda na taką co ma tyle siły co tata. Dziadek też nie, bo nie ma włosów, a jak ktoś nie ma włosów to nie ma siły. Dlatego podobno jakiś Pudzian będzie się siłował z jakąś Villas. Dzisiaj sobie pospałem i babcia mnie karmiła, lubię jak babcia mnie karmi, bo ma anielską cierpliwość, Tak powiedział dziadek. Ale to anioły mają skrzydła a babcia nie. Może to i dobrze, bo by jeszcze odleciała od dziadka i musielibyśmy ją szukać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz