O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

sobota, 17 listopada 2007

babciotyrania

Babcia zmienia mi dzień. Jak zawsze sobie spokojnie marudzę, to babcia mi nie pozwala. Wymyśla mi drzemki i nie daje mleka tylko ciągle karmi mnie łyżką. Tato mówił, że kiedyś będę mógł robi to samo z babcią, ale nie wiem o co mu chodzi. Dała moim rodzicom kartkę, gdzie napisała katorżniczy system katowania swojego wnuka. Napisała, że ja z Mają bekam i popierduję. A to dziadek robi, bo jak mu się ulało po beknięciu, to babcia zużyła dwa ręczniki plażowe. Teraz tato zanim coś zrobi, to patrzy na kartkę z wytycznymi i nie jest tak fajnie jak kiedyś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz