O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

wtorek, 20 listopada 2007

Dwa dni temu odbył się konkurs na najpiękniejsze dziecko. Mama bez porozumienia ze mną wysłała moje zdjęcia. Ja bym wysłał inne, ale dowiedziałem się o tym konkursie dopiero jak odbierałem nagrodę za najpiękniejsze dziecko. Trochę byłem nieśmiały, bo było dużo ludzi i klaskali, ci co nie klaskali mają zdjęcia i dziadek naśle na nich ochronę ze Smolca. Dostałem w nagrodę parę kartonów kaszki i różne gadżety. A ja wolałbym taką chochelkę jak ma mama w szufladzie. Ewentualnie durszlak, bo lubię wkładać język do durszlaka bo wychodzą takie kwadraciki z języka.
 
oto moje zdjęcie
taki jestem cudny!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz