O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

piątek, 23 listopada 2007

przemyślenia

Właśnie leżę sobie w wózku, ptaszki śpiewają jest fajnie i tak sobie myślę. Generalnie wolałbym robić coś innego, ale tata tak mnie ubrał i opatulił, że nie mogę nic zrobić. Dobrze, że na wykładzinie stoją meble, przynajmniej mnie w nią nie zawinął. Ale wracając do przemyśleń, czy moje całe życie będzie tak wyglądało? Jedzenie, spanie, raczkowanie po domu. W sumie to fajne jest, ale też chciałbym przełączać kanały w telewizji - wcześniej pogryźć pilota. Pobawić się książką i patrzeć w komputer. Chyba pierwszym krokiem będzie złapać kontakt z rodzicami. Muszę nauczyć się ich języka, bo mój jest dla nich za trudny.







Komentarz pochodzi od Tadeusz dziadek, 23.12.2007 04:45:24:
wy to macie dobrze bo ja bawilem sie szpulkami od nici oraz fajerkami.zgadnij co to jest"fajerka"
Komentarz pochodzi od Iga, 27.11.2007 15:04:32:
Filip marudo mala jak mozesz plakac i krecic nosem jak masz takie ladne zabawki twoja tata i ja (nie wiem jak twoja mama ale zapewne rowniez) bawilismy sie azbestowymy zabawkami ktore grozily smiercia kocham cie :*:*:* a teraz tata swieci oczami i nie potrzebna mu lampka nocna
Komentarz pochodzi od Basia, 26.11.2007 21:47:55:
Witaj Filipku. Było bardzo miło zobaczyć jak Ty i Maja rośniecie i jak dużo już umiecie robić samodzielnie.Cieszę się bardzo.Już wkrótce znowu sie zobaczymy,całuski,pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz