O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

sobota, 1 grudnia 2007

śnieg

Kiedy wyszedłem na dwór z tatą, to zauważyłem, że popsuły mi się oczy. Nie było kolorów, wszystko było takie jak mleko w butelce. Tato coś mi mówił o śniegu, ale nie wiedziałem o co mu chodziło. Położył mnie na tym śniegu i było mi zimno w pupę. Chciałem trochę poraczkować, bo ten śnieg jest taki puchowy, ale spadła mi taka szmatka z ręki, chyba rękawiczka i było mi zimno. Śnieg nie jest smaczny, co prawda tata robił kulki i rzucał Afii i ona biegała, ale Afia jest dziwna, bo jest mała jak ja i nie ma pieluchy. Więc coś z nią nie tak.


Komentarz pochodzi od Tadeusz dziadek, 23.12.2007 04:39:58:
snieg jest ok ,sanki,narty i inne szalenstwa np.ulepic posla. 
Komentarz pochodzi od IGA, 06.12.2007 08:13:21:
FIFI twoja siostra pisze dzisiaj mature... 3maj kciuki kocham cie ;);)ps dzisiaj angielski jutro WOS polski mam juz za soba :D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz