O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

wtorek, 6 listopada 2007

jumper

Mam zaległości w pisaniu, ale to przez dziadka. Przysłał mi takie fajne wielkie zabawki i teraz cały czas skaczę, albo bawię się w takim wielkim krzesełku ze stolikiem. Oczywiście dalej biegam po domu, ale dobrze jest odpocząć odbijając się na lianach w dżungli. mam fajne tez buty, świecą się ale są za duże ( tak mówi mama, bo ja myślę, że są dobre ) i nie mogę w nich chodzić. Ostatnio spałem u babci i dziadka, nie bardzo jest tam jak rozwinąć skrzydła w sprincie, ale za to śmiesznie jest, jak babcia mówi, że jestem rozpieszczony i sama mnie rozpieszcza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz