O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

czwartek, 20 grudnia 2007

święta

Wszyscy mówią o świętach a ja nie wiem o co chodzi. Podobno mają być prezenty, choinka, śnieg. Śnieg jest biały i zimny, to wiem, bo już na nim mnie tata położył i płakałem. Prezenty są fajne, dostałem na Mikołaja sanki i nie wiem co z nimi zrobić. Choinka ma igły wiec jest niebezpieczna. Tak się zastanawiam czy te święta uda nam się przeżyć. Chyba nie będę spał teraz, żeby przespać te święta. I jeszcze ten Mikołaj, w czerwonych spodenkach w reniferki. Trochę się boję. Ale jestem mężczyzną i dam radę :)

Komentarz pochodzi od Tadeusz dziadek, 23.12.2007 02:07:53:
Zaluje ze nie jestesmy razem bo wspieralbym Cie 
Komentarz pochodzi od Mama, 21.12.2007 21:11:25:
:):):)damy radę Filipku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz