O mnie

Jeśli mnie znasz, to dobrze, jeśli nie, to musimy się koniecznie poznać.
Możesz napisać do mnie poprzez kontakt, albo wpisać się do księgi gości.
Postaram się też zamieszczać zawsze fajne fotki. Zdjęcia możesz teraz skomentować jak i się podobają ;)
Przeczytasz też co takiego dzisiaj zrobiłem.
Pssst - nie mówcie tylko mamie i tacie

poniedziałek, 28 stycznia 2008

całus

Tyle się naoglądałem w Teletubisiach jak one się tulą, dają buziaki, że postanowiłem sprawdzić jak to jest. Całe szczęście, że u babci jest Maja, bo inaczej miałbym do dyspozycji babcię, dziadka lub żółwia. Babcia to babcia, dziadek to mężczyzna więc nie wypada a żółw chowa głowę i nie będę wiedział czy pocałowałem go w nosek czy pupę. Dzisiaj obrałem cel - Maja i ruszyłem ostro w jej stronę. Nawet taki całus to fajna sprawa, Maja upadła, wypadł jej smoczek i płakała. Muszę jej pożyczyć Teletubisie, bo trochę nie wypada, żeby nie wiedziała jak całus ma wyglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz